Пошук по сайту


Мета: Зацікавити учнів математикою, вста­новлюючи зв'язки між математикою та іншими сферами життя; розвивати логічне мислення, активність, самостійність; поглиблювати знан­ня учнів із математики; виховувати пізнаваль­ний інтерес до предмета. Оформлення

Мета: Зацікавити учнів математикою, вста­новлюючи зв'язки між математикою та іншими сферами життя; розвивати логічне мислення, активність, самостійність; поглиблювати знан­ня учнів із математики; виховувати пізнаваль­ний інтерес до предмета. Оформлення



Мета: Зацікавити учнів математикою, вста­новлюючи зв'язки між математикою та іншими сферами життя; розвивати логічне мислення, активність, самостійність; поглиблювати знан­ня учнів із математики; виховувати пізнаваль­ний інтерес до предмета.

Оформлення: велике ігрове поле «Морський бій» із закритими клітинками, в яких заховані вода (запитання), кораблі, міни; малі ігрові поля — по два на кожну команду. Вислови відомих людей про математику:

«Предмет математики настільки поважний, що корисно не пропустити нагоду зробити його трішки цікавішим». (Паскаль)

«Заняття математикою - це така гімнастика для розуму, для якої потрібна вся гнучкість і витривалість молодості». (Вінер)

«Політ - це математика». (В.П. Чкалов)

«Найбільшу радість тілу дає світло сонця, найбільшу радість духу - ясність математичної істини». (Леонардо да Вінчі)

«Математика - це більше ніж наука, це - мова наук». (Н. Бор)

Ведучий. Добрий вечір всім присутнім у цьому залі! Ми раді вас вітати у математичному світі, світі науки давньої і точної.

Кажуть у народі, що найбільше багатство - здоров'я, найцінніший скарб - ро­зум, а гроші - це те, що приходить та минає. Скільки б не було грошей, їх все одно мало, тому сьогодні ми будемо грати не на гроші, а на знання, яких ніколи не буває багато, вони завжди необхідні.

Сьогодні ми проведемо інтелек­туально-розважальну гру «Математичний морський бій», в якій можна стати переможцем завдяки своїм знанням.. А оцінювати гру буде ша­новне журі. (Представляємо членів журі).

Запрошуємо ко­манди на сцену. Привітання команд (знайомство з капітана­ми; назва, емблема, девіз).

Сподіваємося, що наша зустріч буде пізнавальною, повчальною, цікавою. Ко­мандам хочеться побажати виявити максимум кмітливості, сміливості, веселості, коректності та організованості. Тож командам та їхнім убо­лівальникам - «Ні пуху, ні пера!».

Правила гри дуже прості, адже в гру «морський бій» грали всі.
• Грають дві команди.

• Команди по черзі називають координати пострілу.





Р

Е

С

П

У

Б

Л

І

К

А

1







м






















2































3

м

























м

4































5

м




























6































7






















м







8































9
















м













10










м


















• Якщо команда влучає в корабель — їй автоматично зарахову­ється один бал, і вона отримує право на наступний постріл.

• Якщо команда влучає у воду (немає корабля), то вона відповідає на запитання: за правильну відповідь зараховується 1 бал. Після того як команда відповіла (правильно чи неправильно) на запитання, гру продовжує друга команда.

• Якщо команда влучає в міну - - вона має відповісти на два запитання.

• Перемагає команда, яка отримує більшу кількість балів.

Запитання Р:

2. Скільки очей мав Циклоп? (1)

3. 1 відсоток від метра (см)

Що сходить без насіння? (сонце)

4. Які природні кристали мають форму куба і є в кожному домі? (сіль)

5. Перша координата точки (абсциса)

Чому дорівнює добуток всіх чисел? (нулю)

6. Уяви, що ти пілот. Літак летить до Лондона через Париж. Висота польоту 8 тис. м.. середня швидкість 900 км/год. Скільки років пілоту? (стільки, скільки учневі)

7. Назва якої геометричної фігури в перекладі означає «столик»? (трапеція)

9. Дві прямі, які не перетинаються, називаються …. (паралельними)

10. Що впало на голову Ньютону? (яблуко)
Запитання Е:

1. Скільки казкових героїв брало участь у збиранні урожаю в народній казці «Ріпка»? (6)

2. В перекладі з грецької означає «струна» (хорда)

3. У колесі 10 спиць. Скільки проміжків між спицями? (10)

4. Про що йдеться:

ЇЇ зустрінеш ти в розмові,

І в літературній мові,

А в алгебрі ти можеш взяти

Її портрет намалювати. (гіпербола)

5. Якою цифрою закінчується число 52010? (5)

6. Одиниця маси для коштовних каменів (карат)

7. Обмежений колом (круг)

9. Назва якої тварини використовується в інформатиці? (миша)

Запитання С:

1. Скільки всього є цифр? (10)

Відрізок, що ділить кут навпіл (бісектриса)

2. Менша сторона прямокутного трикутника. (катет)

7. Кого називають батьком алгебри? (Франсуа Вієт)

9. Якими словами Евклід закінчував кожне речення ? (що і треба було довести)

10. Яку траву і сліпий впізнає? (кропиву)
Запитання П:

1. Перпендикуляр, проведений з вершини трикутника до його сторони. (висота)

2. Положення, що приймають без доведення (аксіома)

3. Чому дорівнює 1 пуд? (16 кг)

4.Скільки розрядів у класі? (три)

5. З якого посуду не їдять? (з порожнього)

6. Чому дорівнює прямого кута? (600)

7. Вона симпатична і тендітна, невеличка на зріст, всього 2,54 см. Назвіть її ім'я. (Дюймовочка)

8. Сота частина числа (відсоток)

9. Сума кутів будь якого чотирикутника. (3600)

10. Перекладіть українською мовою слово «геометрія» (міряю землю)

Якого кольору стоп-крани у літаках? (там їх немає)
Запитання У:

2. Скільки прямих можна провести через дві точки ? (одну)

3. Результат ділення (частка)

5. Цеглина важить 1 кг та ще пів цеглини. Скільки важить цеглина? (2 кг)

6. Звичайно місяць закінчується 30 або 31 числом. А у якому місяці є 28 число? (у кожному)

8. Скільки граней у шестигранного олівця? (8)

9. Назвіть найбільше від’ємне число. (-1)

10. Є в рослини, є у слові,

І в рівнянні також є.

І стержневий, й мичкуватий,

І кубічний, і квадратний.

Що це таке? (корінь)
Запитання Б:

2. Числа, які діляться на 2, називаються …. (парними)

3. Автор книги «Начала» (Евклід)

5. На озері ростуть лілії. Кожний день їх число подвоювалося, а на 20-й день заросло все озеро. На який день заросла половина озера? (на 19-й)

6. Без нього не виміряєш кутів (транспортир)

7. Покажіть найдавніший обчислювальний прилад (пальці)

8. 652 ? (4225)

9. Скільки артистів в нонеті? (9)

Кут у квадраті. (900)

10. Протилежні сторони паралелограма …. (рівні)
Запитання Л:

1. Що в горщик кидають перед тим, як варять в ньому їжу? (погляд)

2. Який знак треба поставити між числами 7 і 8, щоб отримати число, більше за 7, але менше за 8? (кому)

3. Чому теорему Піфагора називали «віслюковим мостом»? (У часи Піфагора вважали, що коли учень не зрозуміє теореми, символічно «не пройде через неї», то він справжній віслюк)

4. Перекладіть на латинську мову слово «виконання» (функція)

5. Торт «Наполеон» тепер буває різної форми. А якої форми був перший торт «Наполеон»? (трикутної)

6. Абсолютна величина числа (модуль)

7. Незалежна змінна (аргумент)

8. Прямокутник з рівними сторонами (квадрат)

9. Він буває мисливський і барабанний. Дуже мало відрізняється від дроту. А ще є десятковий і звичайний. Що це? (дріб)

10. Яке число в стародавньому Вавилоні вважали священним? (12)

Запитання І:

3. Два гравці грали в шахи 2 год. Скільки часу грав кожний? (2 год)

4. Скільки математиків отримали Нобелівську премію? (жодного)

5. Яка національність Піфагора? (грек)

6. Супутник Землі робить один оберт за 1 год 40 хв, а другий оберт – за 100 хв. Як це пояснити? (1 год 40 хв = 100 хв)

7. Інструмент для проведення прямої лінії (лінійка)

Найбільша хорда кола. (діаметр)

8. Щоб це значило: на дубі сидить русалка, а під дубом написано 2+2=5? (якщо вірити, що є русалки, то правильно, що 2+2=5)

10. 45 хвилин у школі (урок)
Запитання К:

1. Чим більше від мене беруть, тим більшою я стаю. Хто я? (яма)

2. Розшифруйте математичний запис ГМТ (геометричне місце точок)

3. Що означає крилатий вислів «Сьома вода на киселі»? (Дуже далекий родич)

4. Країна, яка дала світу Рене Декарта (Франція)

6. Скільки букв у числі 3527737? (жодної)

7. Скільки минало років Шевченку, коли він пас телят? (13)

8. Я – маленька, в цьому суть моя.

Хоч і одна – відома всім і звична

Фігура я геометрична. (точка)

10. Чи правда, що Піфагор був олімпійським чемпіоном з кулачного бою? (Так, на 58 олімпійських іграх)
Запитання А:

1. Наш вірний і надійний друг,

Без нього дехто – як без рук.

І кнопки, і екран він має,

Нам результат повідомляє. (калькулятор)

2. Фігура, що має три сторони, називається трикутником, чотири – чотирикутником, п’яти – п’ятикутником. А як називається фігура, що має дві сторони? (кут)

3. Скільки кольорів має веселка? (7)

Скільки знаків Зодіаку в одному році?(12)

4. Попарно хоч і рівні сторони мої,

І паралельні, я, проте, в печалі,

Бо рівні не завжди мої діагоналі. (паралелограм)

5. Яке число отримало назву «число Шахерезади»? (1001)

6. Числа, які відрізняються тільки знаком. (протилежні)

7. Коли ми дивимось на цифру 2, а кажемо 10? (коли дивимося на годинника)

8. У якому місяці діти найменше плачуть? (у лютому)

10. Відстань від центра кола до його довільної точки (радіус)

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Конкурс для учнів 9 класу «Твій зоряний час» Тема: Видатні вчені математики
Мета. Розвивати І поглиблювати знання та інтерес учнів до математики, її історії;виховувати згуртованість, повагу до товаришів та...

Тема. Формули зведення
Мета. Вивчити формули зведення. Формувати вміння учнів застосовувати вивчені формули для спрощення виразів та обчислень. Розвивати...

Уроків (6 кл) Тема: Повторення вивченого у 5 класі
Розвивати логічне мислення, пізнавальну активність, вміння працювати в заданому режимі, вміння поопераційного контролю навчальної...

Урок з алгебри у 8 класі на тему: «Квадратні рівняння»
Мета. Узагальнити знання по темі “Квадратні рівняння”. Розвивати уміння учнів розв’язувати вправи, творчо мислити. Використання елементів...

Омар Хайям поет І математик
Омара Хайяма; удосконалювати в учнів уміння розв’язувати раціональні рівняння; розвивати логічне мислення, увагу; формувати вміння...

Смяцька зош І-ІІІ ступенів
Мета: ознайомити учнів із означенням лінійної функції та сформувати знання про графік та властивості лінійної функції; виробити первинні...

Мови та літератури нвк №3 м
Мета: сформувати уявлення про творчу манеру поета, удосконалювати вміння аналізу ліричного твору, навички виразного читання поезії,...

Бантова М. О.,Бельтюкова Г. В., Полевщикова О. М., Методика викладання...
Мета заняття Розкрити особливості уроку математики в початковій школі та розглянути типи уроків в початковій школі; розвивати логічне...

У грі беруть участь 4 учні
Розвивати пізнавальний інтерес до математики, вміння виділяти головне, суттєве, порівнювати, узагальнювати факти, логічно викладати...

Срініваза айєнгар рамануджан
Але, перебуваючи у полоні кастових та релігійних забобонів, вона так І не зуміла проникнути у внутрішній світ сина, не змогла зрозуміти...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

a.lekciya.com.ua
Головна сторінка